28 Mayıs 2016 Cumartesi

HAYALSİZ KALMAK

İnsan şu 10 milyar yaşındaki dünya üzerinde köksalmış bir ot. Öyleki, şu ana kadar yaşamış gitmiş ve yaşayan 120 milyar civarında bir rakkamdan sözediliyor, yani 113 buçuk milyar kişilik bir göçmen kitlesi var, rakkamla 113.500.000.000. Bunların da egoları, hırsları, kişilik değerleri, inançları, kültürleri, yaşanmışlıkları, aşkları vesair bidolu kariyerleri sözkonusuydu.

Bazen dünyayı betimliyoruz ve bir adet dünya ve yüzmilyarlarca görüş içinde bir tanesi ile avunuyoruz. Suçluyoruz, anlamaya çalışıyoruz, seviyoruz, bağlanıyoruz, ayrılıyoruz, kimden; bir adet dünyadan. Topu topu bir.

Demekki benim bakış açım sizlerden biraz farklı, benim şu dünyayı kabul edişimin temelinde basit bir logaritma var. BİRDEN BİR ÇIKAR BİRDEN BAŞKA BİŞEY ÇIKMAZ.

Yani mevcut dünyaya sadece benin dünyam sığar başka dünyalar girmez. Dünyaya haksızlık yapmayan biri var karşınızda.

Şu karşı dağın başında dalgalanan bayrak gibi, bu düşüncelerimle salınıp duracağım. Belki ben ve benlerden bir çok yerde göreceksiniz, ama hepsinin ortak teması aynı şeyi simgeleyecek. Ben hayaller kurmayacağım, ben hayallere saplanıp kalmayacağım. Ben sizin gibi dünyayı yüze bölmeyeceğim yada yüzle çarpmayacağım. Yaşadığım müddetçe biri bire bölüp hep o bir'i bulacağım.

Msm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder