30 Mayıs 2016 Pazartesi

KARABATAĞIN KAHVALTISI

Üsküdar tekneleri benim en müstesna arkadaş gurubum. Hani varya sosyal paylaşım gruplarınız, paylaşımın gaz hali, benimki daha sosyal, daha paylaşımlı, daha bir ulaşımlı.

Bu sabah bir karabatak gördüm, denizin belediyesi, sabahtan konseptini yerine getiriyor, duşlu kahvaltı. Herkesin işine ulaşma derdinde, ekmeğine ulaş gayretinde, karabatak direkt ekmeğine dalıyor. Karabataktan farkı olduğuna inanan el kaldırsın!

Bu karabatak ne yer, daima et daimi balık, yani dinnırıda, lançıda, breykfıstıda balık, hemde tazelik garantili, doğal besinin babası, tatlı olarak deniz anası.

Arkadaş, hem hava hem kara hem deniz, adeta bir amfibik, karabatak havayolları, karabatak deniz yolları, karabatak karayolları, Allah yolunu açık etsin deriz ya, karabatak ta bizlere böyle içinden geçiriyordur. Öyleyse karabataktan üstün olduğunu düşünen el kaldırsın.

Karabatak mevzuunu fazla uzatmayalım, uzun zamandır bana not göndermeyen özleme tembelleri, öbür tarafta bol bol görüşeceğiz diye olmuyor böyle.

Bu satırları yaparken yağlı pohaçamı da (s)indiriyorum, karabatak çoktan eritmiş, öyleyse karabataktan hızlı olduğunu düşünen el kaldırsın.

Birde uzun zamandır bana not göndermeyen özleme tembelleri, öbür tarafta bol bol görüşeceğiz diye düşünüyorsanız, olmuyor böyle, bilesiniz. Daldınız, çıkmayı unuttunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder