28 Mayıs 2016 Cumartesi

Ramazan yaklaştıkça Şenlik ateşi harlanan Mustafa

Allaha dualarımda derdom odur ki,
Bana dünyada çile iplerinden sarmaşıklar ördüysen, verme gün yüzü ki, mutlulukla ıslanmak nasip olmasın.

Oysa olanca mutluyum, oysa olanca huzurluyum, oysa olanca sevgiyle kuşatılmışım.

Ama be; ruhun genetiğinde zor şartlara görelik var, hatta göreceli bile değil. Anlayabiliyorum, şifremde biryerde en zor cehennem şartlarına göre performans vermeye odaklı yazılar olduğunu. Öyleya, bir sabah anneyi, bir akşam babayı kaybetmişim, dahada kaybedecek ne var ki,

işte sevdiceğim bütün kadınlar bunu göremedi.

Mustafa zannettiler ki, mutluluk peşinde, aşkı alem peşinde, ruhunun akını-sarısını arıyor,

Hayır. Mustafa için mutluluk eşiğinden içeri girmek, Allahın bahşettiği gün yüzü görmeme kaderinden dolayı mümkünatsız. Siz bana ömrünüzü bile verseniz, ben ı,ı, diyecektim.

Ama olanca samimiyetinizden ötürü teşekkür ederim. Neticede kadınsınız ve düşmanımsınız. Sabah çatışır akşama çay tüttürürüz karşılıklı, cephe başka yamaç başka.

Şimdi ramazan ayına giriyorum, hemde all about ramazan, sizi düşünme işini kısa eylüle bırakıyorum. Başka ateşlerde kızarmama müsade.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder