28 Mayıs 2016 Cumartesi

MÜTERCİM

Alçak.

Sen kadın mısın be,

Söyle sen ne biçim kadınsın?

Annesin sözde, doğuran-kollayan-besleyen...

KENDİNDEN VEREREK YAŞATAN.

Külahıma anlat. Ufak at civcivler fayda görsün.

Bir adam, bir erkek, bir senin doğurabileceğin, yada ben..

Ateşler içinde kıvrıla kıvrıla dönerken yastık cehenneminde, uyumayı unutmuş.

Sen sefada alemde otta.

Sen git nepale birmanya'ya sri lankaya ve

Kadınlar taşı'nı bul ve ona yüz sür. Belki kadınım diyebilmene geçit sağlar.

SEN KADIN MISIN BE.

Uzaklara güvenerek uzaktan seslenen, aslında kendini dev aynasından yansıtan. Böyle sanal sanal.

Buldum.

Sanal Kadın.

Fahişeliğe mi mensupsun. Ha hay güldüm.

Fahişelikte bazen para bazen dua. Mesleğe kara çalma.

Bataklı damın kızı.

Taşra kozası.

Köy kozalağı.

Şefkat mi lazım.

Yo, beton fahişeşerin şevkatle işi ne..

Seni kafaya mı taktım. Evet, şevkat tuzakları ilgi çelici.

Alçak.

Ne fahişe ne kadın ne ortalaması. Belki karekökünün yanından geçer.

Aslında kadın zavallılığı ama kendini güçlü ve bağımsız görerek balkondan aşağıya tükürme.

Tükürücüsün sen.

Güçlü özgür tek başına.

Filmlerde bile olamaz, filmlerin arkasında yüz kişilik ekip var.

Senin ayakların kaç numara, minicik. Haspam.

Senin bedenin kaç? Yarım urba.

Benim dört dönmelerim küpedir kulağına, al bu günahı, sevaplarınla öde. Sen düşün.

Merak etme orjinal yazı bi yerde saklı, emeğime saygı.

Ama ben burada battaniyelere ağlarken, senin balkondan tükürmen içime yetti. Bu günah sana.

Senin gibilere.

Beyoğlundaki yığın yığın biblo kadınlara.

Heyhat sanal alem, küllerimi döktüm sana. Copi paste erase.

Hadi git, sevgi şevkat başka kapıya.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder