6 Haziran 2016 Pazartesi

VARIMI YOĞUMU HERŞEYİMİ ALSADA HÜDA

Bir dava dosyası dünya. Biz savunmada.

Kalbim bir noktada atar durur. Gözlerim uzaklarda, yakını görmez, yakınları seçemez.

Kalbime en yakın olanlara karşı tedbirsizimdir. Bana silah çekme ihtimallerini az bilirim. Eli kanlı birçok yakınım vardır geçmişimde. Kanları daima damlar, kan mahkumiyeti derim bu acıklı duruma.

Ben tutarlı olmakla övünürüm, başkaları benimle dalga geçer, ben onlarla dalga geçerim, başkaları benimle dalga geçmekte tutarlı. Neresinden tutarsanız tutun, hasarlı...

Kalbim yörüngesinde atacak, atabildiği kadar, dava'm belki yosun tutacak, tutabildiği kadar. Mutlaka yeşil gözükecek. Ben ne kadar davamda tutarlı kalabilirsem artık..

Şimdi beni okuyanlar, elinizden kan sızıyorsa devamlı surette, o kanlar yosunlarımı besleyecek, ve size herşey yeşil gözükecek, uzağımdaki yakınlar dahil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder