6 Haziran 2016 Pazartesi

BEDELLİLER ÇANAKKALE'DE

Çatışmanın tam ortası.

Üç kafadar, cephenin tam ortasında kahramanca, göğüs göğüse gaza ediyorlar.

"Tevetoğlu Tarkan Subay,
Çiloğlu Mert Çavuş,
ve kıdemine istinaden,
Başoğlu Bilal Onbaşı. "

İngiliz ordusu, kudurmuş köpek gibi mevzileri, denizden, havadan ve karadan bombalamakta.

Gell hain İngiliz diyor Tarkan subay, gel kefere, Bir de nazlı nazlı dalgalanan bayrağa bakıp;

"Ölürüm yoluna" diyor içinden.
-Aslanlar gibi asker oldum, aslanlar gibi de ölürüm diyerek, kulakları çınlattıyor ve ekliyor:

-Herkes bilir, sözkonusu vatan olunca zırdeliyim ben.

Ve başlar İngiliz mevzilerini batarya ile taramaya, yanından uçan kurşunlar adeta Azrailin ulaklarıdır.

Çiloğlu Mert Çavuş bir Tarkan'a birde cepheden yağan mermilere baktı. Zamanında yaptığı talimlerle savaşa hazırlanan bu deli genç, bir tekneye 5 tane Manken ( temsili düşman mankenler ) mevzilenmişken, tekneye sızmış ve ele geçirmişti. O sırada; kahraman annesi, Gazi Çilli bacı'nın uzaktan sesi duyuldu.

-Yetiştim kahramanlar, ben sizin ananızım, size kendi ellerimle sardığım yalancı dolmaları getirdim. Ama sakın yemeyin. Bunları İngiliz gavuruna yedirin. Yerlerse tabi dedi.

Bu kahraman Türk kadınının bütün tehlikelere rağmen cepheyi ve düşman hattını yararak yanlarına cephane getirmesine çok sevindiler. Moralleri arttı. Şehadet şerbetine kavuşmayı dilediler.

Başoğlu Bilal Onbaşı, kararan bulutlar gibi üzerlerine gelen tehlikeye baktı. İngilizin 40 parça gemisi, kendi mevzilerine yönelmişti. Artık sayılı dakikaları değil, sayılı nefesleri olduğunu anlamıştı. İngiliz armadası amansız bir top ateşine başladı, ama Bilal Çavuş tam 21 yıl askerlik yapmıştı ve Amerika'ya bile gitmişti. Savaş sanatını ona Çorbacı Berluskoni denilen değerli İtalyan Mareşal öğretmişti.

Birden Bilal Onbaşı'nın yüzü aydınlandı, gözleri sevinç ve ışıkla doldu. İngilizin gemi saflarının arkasında bir destroyer müthiş bir alev topu olmuş ve alevler kusmaya başladı. Yenilmez İngiliz Armadasını beş dakikada Çanakkalenin serin sularına gömdü.

Başoğlu Bilal Onbaşı, bütün Türk cephesine seslendi:

-Benim Gemim, Benim Gemimmmmmmmm.....

mustafamehir@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder