25 Nisan 2016 Pazartesi

NİHATIN AĞZIYLA SÖRVİVOR

Ulan baskallll, napıyosun çalıların altında, maymun eken fırtına biçer oğlum, arap koddumun çocuu.

Yahu şu zeynep halanın safında yer aldım diye yanlış mı yaptım acaba? Bu zeynep nişantaşı karısı, trente - rüzgara göre hareket eder kati surette, acaba asena hanıma yanaşıpta, en büyük dostluklar kavgalardan başlar, delikanlı yanlış anlarsa yanlış yapmıştır diyerek bir muz uzatsam doğru olur mu?

Teryaaa, oğlum teryaa, olimpiyat madalyası alabilirsin ama delikanlılık madalyası alabilmen için dünyayı kulaçlaman lazım kaslı kurbağa. Stilini sitiym ben senin. Nihat varsa baklava börek yersiniz, nihat yoksa kayaya sürter tersiniz.

Acun bey, ben burada ezilenden yana tavır koydum, ezilen ben olduğuma göre, kendimden yana tavır aldım. Geçen gün götümü ısıran yengece de söylediğim gibi, beni buradan gönderecek adamın yengeci olurum, götünü ısırırım. Yada bu yolda ölürüm.

Özgeeee, ulan özge, ismin özge ama kendin özdemisin, bi söyle bana, sanmaki sana yavşaklık yapıyorum, belki de bu adada yazılmış kaderimiz, baskaldan uzak dur, nihata yakın dur, yarınki oyuna katılırsam sana piza ve baklava yedireceğim. Yermisin nihatın baklavasını, yersen ye.

Asena hanım, aseeee, ibo beyle yaşadığın kavga yüzünden sana sempadi besliyorum, ama sen bütün beslediğim hisleri aç bıraktın, bireysel oyunlarda haddini vereceğim eline, isterse kıvırma yarışması olsun, öyle bir kıvırırım ki, adadaki yengeçlerin bakışı değişir, memleketimin yengeci kadar olmasada....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder