25 Nisan 2016 Pazartesi

Bayram Tatilinde CEHENNEM anıları

Şu topçular iskelesi nede cehennemi bir yer, bu beklemeler beni tüketmesin diye oturdum notbokuma, yazdım taze sıcak anılarımı.

Cehenneme bileti aylar öncesinden hazırlatmıştım, bayramdı ne olur ne olmaz. Girişte bizi baş zebani karşıladı, elleri ateş gibiydi.

İlk görselimiz fuhuşçular. 2 metrekare bi çukurda saniyede 3000 devir ateş içinde döne döne kavruluyorlar. Fuhuşu ben böyle bilmezdim ama, sanırım fuhuştan uzak durmak gerekiyormuş. Bu çukurda 2 milyar fuhuşçu olduğunu söylediler, insan ancak bu kadar küçülebilir.

İkinci görselimiz kumarcılar. Bir metrekare çukurda beşyüz milyon kişi. Tam seçemedim ama hala daha zar atıyorlardı. Can çıkar huy çıkmazmış dedikleri bu olsa gerek.

Üçüncü çukurda din istirmacıları yığılı. Hem yanıyorlar, hem presleniyorlar, hem biçiliyor hem deliniyor hemde pislik yiyorlar.

Çukur dört, burada da tecavüzcüler var. Tecavüzün bini bir para. Dünyada yaptıkları burada başlarına geliyor. Ama bu sefer onlara vahşi kutup ayıları tarzı zebaniler eşlik ediyor.

Beşinci çukura geldim, yalancılar çukuru. Yatsıya kadar yanacaklarmış, ama cehennem saatine göre yatsıya, yani en temizinden bi 100 milyar yıl daha közleneceklermiş.

Aman Allahım, şu yetim hakkı yiyenler çukuruna bakarmısın. Birbirine paralel 2 sütun cehennem hızarı var burada, saniyede 5000 tur hızla dönüyorlar, aynen bir canavar ağzı, yetim hakkı yiyenleri yiyen bir çukur altı numarada.

Cehennemde yedi çukur olduğu rivayet edilir, şahsen yedinci çukuru göremedik, zira bu çukur sanal bir çukurmuş, internet ve sair suçlar için geliştirilmiş, test çalışmaları devam ediyormuş. www.sanalcehennemcukuru.org.chn sitesinden takip edilebilirmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder