22 Nisan 2016 Cuma

Hayatımdan birkaç tediye

93 senesiydi. Uludağa giden otobüslere rehberlik ediyordum. İstanbuldan çıkışta hafif yağmur vardı, uludağa girerken o masum yağmur kar fırtınası olarak, aynen bir kadın gibi, gerçek yüzünü belli etti. Otobüsümüz kar batağına saplandı, çekici bulmak için dağdan aşağı yürüdüm. Kurt yada ayı saldırısına açıktım. Sonunda çekicinin önüne kendimi atarak, türk filmi ritüelinden kopya çekmiş oldum. Adam kamu görevlisiydi ama kamuya ağzına alınmayacak kadar küfür saçıyordu. Millet neden evinde oturmazmış da dağa çıkarmış şeklinde saydı da durdu. Arada dikiz aynasından sıyırdığı karları yiyordu, demek haklı bir ruh hali vardır diyerek adamı taktikledim. Otobüsü ve misyonu kurtardım ama, istanbula dönene dek otobüsün bozuk kapısı kaslı vücuduma bağlı durumdaydı.

Osmanbeyde tezgahtarlık yapıyordum. 3,5 milyonluk kotları 14,99 gibi kıllandıran fiyatlarla satan bir patrona, üstelik orjinal US markası hesabı. Bir abiye 42 beden uymadı, 44 getirdim büyük oldu, 43 istedi ama o beden icad edilmemişti. Adama kalıbı büyük getireceğim diyerek 42 bedene 5 kişi çekçek yaptık ve bedeni büyüttük. Müşteri memnuniyeti çekerek gelmişti.

Lise gezintisindeydik. Hilton da fuar vardı, ve kısa etek bayanlar yeni afişe olmaktaydı. Bilirsiniz karşı cinsle iletişimim genelde cinstir. Sportmen, tosun, ve keno gaz vererek bu girişteki bayanı elde edebileceğimin sinyaline girdiler. Dokunanı yakarım dedim. Bayana yaklaştım ve -bu akşam kaçta çıkıyoruz? diye sordum.
Efendim? dedi.
Şey bu akşam kaçta çıkıyorsunuz acaba? dedim.
Ne demek istiyorsun dedi.

Gözlerinde vahşi kaplanı görünce;

Yani fuar kaça kadar açık, onu öğrenmek istemiştim ! dedim.

Saftı, kaplan yerini tavşana bıraktı.

8 e kadar açığız.

Bu hadisem; reddedilme kompleksini bana tam 10 sene yaşatan bir kıvılcımdı.

Meltem cumbula çok hastaydım mesela, onun zottirik bir tv programına gittim, kendisine bursa kestane şekeri hediye ettim. Çok mersiiii dedi. Ekibe dağıttı. Oysa ben onu ondan isteme tarzı bişey yapmıştım. Kestanenin yumuşaklığı yüreğimi, tadı esprilerimi, afrodizyağı afrodizyağımı, kolay yenilebilirliği hemen yanında olduğumu simgeliyordu. Salak bi fotoğraf çektik onunla, stüdyo şefi kılkadın beni azarladı. Aşkım kayda bile giremedi.

Size o anı yaşatmak için, binlerce yaşanmışlığım var, mecramda buluşalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder