13 Şubat 2010 Cumartesi

13 kadın

Şimdi sizlere kısa hayat hikayemde karşılaştığım ve karşılıklı ilişki yaşayabilme ihtimalim olan ama gerçekleşmeyen 13 kadın üzerine bir derleme yapacağım. Kronolojik sıra veya gerçek isimleri değil, bendeki yansımaları ile.

1- Karmen: Karmen bir populer kişiydi. Enerjik vede hayat doluydu. Hoş ama boş bileşenlerden ibaretti. Gençliğime saygım ve hayata bağlılığım ağır bastı. Güneşimin yakıcı etkilerinden onu muhafaza ettim. Kariyeri devam ediyor. İyi etmişim.

2- Sevgi: Öğretmen öğrenci ilişkisini uzatmamayı uygun gördüm. Dağlarda açan bir çiçekti, aşkım ona saksı etkisi yapacak vede renkleri solacaktı. Denklik bağlantısını kurmaya gayretim olmadı.

3- Şahmeran: Platonik aşkın bedenimi yaktığı temmuz güneşinde, himalayaların en dondurucu noktası kadar gerçekti. Sanırım oluşturduğunuz aşk, camdan bir kalp. Beslenemediği için tuzla buz oldu, halen daha yazılarımda mürekkeptir.

4- İmla: Hazırdı aşkın her görüntüsüne. Hayatta ne istediğini halen daha sorgular durur. Çocuk doğurursa hakkımı helal edeceğimi bilmeli, nokta.

5- Çıtkırıl: Ona olurum vardı, hassas ve örselenmiş ruhundan ötürü. Onun bana ilgisine kayıtsız kaldığımda, kaydımı yırtmış, ne bileyim, nereden bileyim. Okul yılları günlüğünde durur ismi.

6- Şinanay: Okul balosunda beni derleme yapmış. Onu bir ormanda sevgilisiyle arabada gezerken görmüştüm, bu kızdan sevgili olmaz diye düşünmemişim. Fatura kesti, ödedim.

7- Tırlak: Çılgın bir balkan kızı. Yenibosna 1997 güzeli. Sıfır altyapı, erkeklere hoş gözükecek üstyapı. Bir buluşma, yeter sayı.

8- Yiğide: Ne çok güzel ne çok hissi. Sadece inançlı, sadece sahip çıkıcı. Bana olan ateşini, benim ona ateşimi kontrol altında tuttu, şimdi evli, herşeyi hakediyor.

9- Camgöz: İyiki babasının işleri vardı, sürpriz şekilde başka şehre göçtü. Yakındık, ruhen benzerdik, fiskobirlik tarzı günübirlik kooperatifi kurabilirdik ya neyse.

10- Semiha: Aslında güzel oylumlu mavi gözlü, sarı saçlı. Allahın özel mesailerindendi. 4 yaş büyüktü ama aşkla kapanabilecek tarzda bir mesafe. Mesafeler girince aşkın motoru blog patlatırya.

11- Nazderovya: Hileci veya değil, hilekar veya değil, samimi veya değil, çok yakın bir uzaktan, ben ona o bana mikropkostan biraz baktık, hayrandık veya değildik. Mikroskopla baksaydık tamamdı ama mikropkostan bakınca öyle değil işler.

12- Leila: Erkeksi ama histe, dürüstlükte, ben mustafa beydim, bey kalmayı başardım.

13- Siber: Ah sen, beni kız arkadaşlarınla dolu bir yere koydun ya, bu samnimiyet bende uyandırdı acabaları. Pamuk lezzetli, az olgun, ama şahsiyetli temizlik abidesi, abidei hürriyeti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder