9 Haziran 2016 Perşembe

ÜRANÜS TE HUZUR

Ölüm ne mübarek bir esinti Allahım. Hücrelere varan serinlik, ve sıfırdan tazelik.

İşte ilkokulda hayal ettirilen sahne; Eski yaşlı dede olan 1981 in ( mesela ) taze fırlama bebek olan 1982 ile yer değiştirme merasimi. Aynen bu canlandırmanın moderni, 2009 Ramazanının ellerinde kayıtlar, yaşanmışlıklar ile göğe erecek olması, ve ardından bir sürü adilik-hayasızlık vede çarpıklık ile yaşanılacak 11 mahkumiyet ayları.

Ne yapacağız,

Bu günah denizinde hücremize işlerken şeytanın asitleri?

Ben buldum,

Ey vedaya hazırlanan Ramazan,

Dünyada batacak günah kalmadı, en günahsızı bile milyar sene yanacağına göre,

Yaşamayı istemek kadar ateşi istediğimiz mutlak,

Sen geldin bir derece temizledin, veya görünen yüzümüzü ağartmayı başardın. El- helal...

Ama gidiyorsun her iyi ve güzel olan gibi. Sana doyamayacağım, gel bana yardım et ve, mesela Allaha varana kadar yolun uzundur, Üranüste olabilir, bir kaçak mola verelim ve beni yaşadıklarınla bir dahaki sen gelene kadar günahsız eyle,

Ne dersin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder