9 Haziran 2016 Perşembe

Samanyolu

Kimimiz düşünmedik? şu kainatta hangi noktanın hangi koordinatındayız diye. Evrenselliği, uçsuz bucaksızlık olarak görmedik? Dahil olduğumuz evrenin bir bileşeni olarak, biz de evrenselliği hissetmedik mi?

Bendeniz edebi ruhumda evrenselliğimi az daha öne çıkaran bir zati olarak, bu konulara önemli ama getirimsiz yatırımlar yapıyorum. Bir manada kör korsanın bilinmezliğe sakladığı bir hazine olarak işlem gördüğüm de söylenebilir. Ya birisi ipuçlarımı okuyabilecek bilgeliğe ulaştığında yada dünya atomlarına ayrıldığında hazineme rastlanabilir diye bir etiket giymişim.

Sanmalarım ve sanılsamalarım ile eminim sahip olduğum tüm insanlık ve beşeriyattan ( bu tam bir söylem kalıbı oldu ) daha bilge bir motife sahibim. Hayvani hırs ve deli öfkemi yenmiş bir volkanım, bir milyon yıl önce son küllerimi püskürttüm, etrafımdaki depremlerin de temel sebebi ben değilim. Hayatıma giren, daha doğrusu kaderin zerk ettiği çeşitli insan okyanusları ve doğal sel taşkınları bu volkanı söndürdü, soğuttu. Kendimi asil ve güçlü hissediyorum, ya bu bana yeter.

Üzerimde gezen her kimseye o volkanik günlerime götürmek, kalbi buna kifayet etmeyenlere de, volkan gezisi yaptırmaya hazır bir saygı ifadem var. Benden bir şeyler sökerek götürmek isteyen herkes doğaya ihanet içinde, doğaya ihanetten yargılanacaktır.

Sebebi arzım budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder