9 Haziran 2016 Perşembe

Karınca'nın Hayatı

Allahım

Sana mektup yazdım, umarım saçma hareketim olmamıştır.
Senin ramazan uçağına bindik, bizi günahlardan ne kadar uzaklaştırdı, sen daha iyi görüyorsun.
Bu uçağa biletsiz binenler oldu mu, bilet kontrol aşamasında başlarına ne gelecek?

Allahım, bir de kızım dedi ki, Baba, Allah baba'ya söyle, babam şu hayatta biraz rahat ve huzur yüzü görsün de, göstersin de, biraz benimle ilgilensin dedi, neden dedi bilmem ama çocuk aklı işte.

Allahım, sen bütün insanların Allahı'sın, öyleyse seninle savaşanlara neden müdahale etmiyorsun? Yoksa benim bilmediğim, de senin bildiğin şeyler var mı diyorsun?

Peki Allahım, neden oruca böyle bir şekil uygun gördün? Aç kalınca senin sözünü daha iyi dinleriz diye mi? Öyleyse bakıyorum da, aç kalanlar dünyada daima isyan hallerindeler. Açlığın ve tokluğun hep yer değiştirdiğini, ve köşekapmaca oynadıklarını bilmeyen var mı?

Allahım, hani o ufakken sevdiğim bir karınca vardı ya, çalışkan, simsiyah perçemli, zeytin gözlü. Beni sevmedi diye onu neden çirkin ve tembel bir şişman karınca yaptın? Yoksa yıllar böyle mi geçiyor?

Allahım, kar yağdığında seninle görüşebilecek miyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder