20 Mayıs 2016 Cuma

Nuh'un Proje Günlüğü

İsa biladerimden önce 48300. Bugün hava biraz nemli, dizlerim ağrıyor. Yağmur mu yağacak ne?

MCMXLLI

Hafiften ormana girsem iyi olacak. Kesilecek ağaçları işaretleyeyim. Keresteci Lazus sonradan keserek mahşer meydanına yığsın bunları. Karşılığında fakir bir kızla nikahlar, gemiye alırız olur biter.

CMCVXIIL

Keresteci lazuz, keresteleri mahşere yığdı ama nakliye bedelinden sebep, bir tane kız olmaz dedi. Mahallenin en güzel kızını istedi ilave olarak. Fatura kesme diyince ikna oldu ama saat 12 den sonra itirazlar gelebilir.

LXXIIVILCM

Gemiye hafiften başlamak lazım. Ama daha proje aşamasında Mustafas SARIPAPATYUS "kutsal belediye adına projeyi mühürleyeceğim" dedi.

Ona "lan oğlum tanrının emrine karşı gelme" dedim.

Bana "ben Baykalı sallamış adamım, tanrı kimlerden, tanrı'nın siyasi görüşü nedir" dedi. Günaha girdi. Bunu siyasetteki saflığına verdim. O yıllarda daha kutsal kitaplar inmediği sebebiyle.

MCMLXXVXII

Geminin içine barınakları yapacak tahta kalmadı. Sanırım Lazus keresteleri çalmış. Rizeus kentinde kurulan panayırda, Nuh Kereste diye iki katı bedelle satış yapıyor. İnşallah lazus yüzme biliyordur, yada bütün keresteleri satmaz da bir tanesine tutunabilir.

LXXIVICVIILX

Gemiye hayvan yüklemesine başladım. Her hayvandan bir çift. Recex İvedikis diye tuhaf bir yaratık geldi. Tek olduğu için almadım. "Ben her türlü hayvanla çiftleşirim" dedi ama kural belli.

XMXLVWIIXVC

Çinli birkaç tüccar da gemiye geldi ama maksatları binmek değil. Birkaç çinmalı ıvırtus zıvırtus vermeye kalktılar. Bende onlara fil pisliği verdim karşılığında. Yiyeceklermiş. Mutlu mesut oldular. Nihayet onlardan da bir çiftin gemiye binmesini istedim. "Bizde geminin çin malı mevcut" diye binmediler. Benden günah gitti, zaten bilet bitti.


5 sene oldu, belki altı, denizlerde fındık kabuğu gibi salınıp duruyoruz. Hayvanlar arttık huzursuz. İnsan şeklindekilerde. Ne mesene var ne face, ne twite, maillerine de bakamıyorlar. En son 2 sene önce lazus geldi teknesiyle, yanaştı ve takas önerdi, bunun karşılığında gemiyi istedi, birde alacağını silecekmiş. Bende onu lanetledim. Trabzon bidaha şampiyon olamayacak, bak görürsün dedim. Nüzeyyen diye bir denizkızı uğradı geçenlerde. Bize zeytindalı getirdi, isterseniz sizi karaya götürürüm diyerek. Kısmet dedim, zeytini yedim en organiğinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder