20 Mayıs 2016 Cuma

AKROSTİŞ

İkinci bahar diye tutturdu gönül,
Baharı yaza bağladı şarkılar,
Nedenler niçinler hafif kaldı,
Elimde solgun bir demet gül.
Leylaklar, sümbüller açarken oralarda
İkiyi geçtim, üçten gün aldım.
Kalbim artık aşk yorgunu diyar.

Yada bazı şeyleri eksik söylemiştin.
Apansız sarıya kaçtı sayfalar.
Periler rüyada yaşar gerçeğine
Anlam kazandırdı ayrılıklar.
Ne anlamı var?

İlk defa içtiğimiz aşkın şarabıymış.
Bahaneler süzüldü, tortusu kaldı.
Nereye vardığımız soru işareti.
En hüzünlü şarkı dilde kaldı.
Lakin bana sözverdiğin bahar,
İlk olacaktı, sonda kaldı.
Kadim olan sadece dostluklar.

Bunları anlatırsam, denizler kabaracak.
Unutulmaz bir aşkın hatırı kaybolacak.
Lafta kalsaydı anılar, tarih gücenir bana
Uyusada anıların beşiğinde bahar.
Rahat uykuların ardında seni seven birben var.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder