3 Mayıs 2016 Salı

Gittiğin yerlere selam söyle

Öylesine bir güz mevsimine girdi ki insanlık, artık mutluluk denen formülleri arar olduk evrende. Bir güneşe muhtacız ayrım olmaksızın hepimiz, bu rüyayla diyar diyar gezen kavimlere benzedik.,

Mustafa adıyla yazdığım bütün yazılarda bu mutluluğun iskeletini kaynaklamaya çalışan bir bedevi oldum, ister şeyh diyin ister şıh, her tepenin içindeki krater gölüne dalacağım mevsimsiz ördekler gibi.,

Bana mutluluğun formülünü bulup bulmadığımı sormayın, ben beni yaratanla buluşmamda soracağım kendisine bu sırrı, belkide onu tanımakla cevap bulacak bütün sorularım.,

Şimdi mezuniyetinizi dilekçe verdim bulutlardaki makamlara, artık sorgu sualinizi göklere sorunuz.

Şimdi atlarınıza, davarınıza, koyun yada keçinize ne varsa bininiz ve gittiğiniz yerlere selam ediniz benden. Eğer ayrılmak zorsa benden, memnuniyetle defolunuz, ister kendinizi tekrar ediniz ister dünyayı devran ediniz,

Dünya yuvarlak, durduğumuz yerler durduğunuz yerlere gelince benim selamımı bana getiriniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder