2 Ocak 2010 Cumartesi

BLOG PLANLARI

2010 nakaratını terennüm eden edene ama 2010 da bu planları uygulayabilecek nufüs ya beştir ya on.

Bende isterim bir blog planlaması yaparak insanlığıma katkıda bulunmayı.

Duyuyor musun Söylem, duyuyor musun Nüzeyyen, duyuyor musunuz isimsizler?

İlk amacım yazıların nüvesinde isyan teşviği dozunu arttırmak. Zira bizim bildiğimizi bilmediğimizden hareketle kendi bildiklerine bilgi diyen buldumcuklar arttı ve fütürsuzlaştı. Sol elimde 18 sağ elimde 81 yazıyor, toplarsan 99 eder matematiğini bunlara uygulamalı eğitim ile belletmek farza dönüşüyor vacipten.

İkinci amacım ise her ne zaman söylem teyze temrinden uzaklaşırsa buraya yazmaya başlamak, bir nevi dolgu ve kemikleşme sancısı.

Üçüncü amacım ise uzun yazmak ve parçalarımı birleştirerek ortaya ne çıktığını hepimizle birlikte görmek. Zira ilahi bir yaradılış amacımız var çoğunlukla çöpe attığımız. Bakalım ben hangi rengi yansıtmaktayım zamanelerde?

Dördüncü amacım bir kısa metraj aşka yelken açmak. Tamamen sağlık sebepleriyle, zira hücrelerimi yenilemeye yanaşmayalı çok oldu, sonra kabuğuma dönerek ona sıkı sıkı sarılmak.

Beşinci amacım işe yaptığım işe farkımı yansıtacak bir kimliğe bürünmek, henüz yüzde 20 lerdeyim ve bu beni yaşlanma etkileriyle yüzyüze bırakıyor. Zira yaptığım her işte parmak ısırttıran ve keşke benim gibi olabilsemeyi dilettiren kimliktim. Buna kimse para kazanma isteği diye bakmasın, benim paralarım sizinle paylaşılan yazılarımdır.

Birde vatandaşın sesi olmayı daha fazla başarabilmeyi ve pazarlama doktrinlerine katkıda bulunabilmeyi diliyorum yüce Allahtan.

Elbette birileri doğacak birilerinin cenazeleri yerine, velbette bazıları evlenirken birileri boşanacak,

misal yağmur.

yedinci amacım bende kalsın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder