10 Ağustos 2009 Pazartesi

Emoş ile "O" El

( Üzülerek ve izninizLE burada reklam yapmak zorunda kaldım. Raiting CanavarlarI zorladı )

Bugün Emoş'u ziyarete gittim. Emoş eski çalıştığım işyerimdeki bir hikayenin kahramanı. Görünce hayalet görmüş gibi oldu, şok oldu, töre'den kanlısı gelmiş gibi rengi ruhsarı attı. Bütün yüz ve vucüd ifadeleri ile kendisinde önemli bir yerim olduğunu izah eder gibiydi.

-Düğünüme neden gelmedin cimri herif?

-Kem de küm.

Çalıştığımız sırada bu kız şirketin bütün erkek unsurları tarafından "sarı kuşatma" dediğimiz cinsel daraltma ve dedikodu çarkının içinde tersyüz ve darmadağın bir yapraktı. Bana sarıldı ne olduğumu bilmeden. Öyleya ben müdür yardımcısı, bogaziçü bitirmiş, rengi belirsiz bir kimlik. İşin enteresanı, kız nişanlılık aşamasında ama çekişmeler-belirsizlikler-oğlanın eksik şahsiyeti-aile baskısı, şirket içi karalama kampanyası. Tam bu çarkın ortasında, tamamen savunmasız ve teslimiyetçi olarak Mustafa ABİ'sine sarıldı. Aldım onu, müşterilerine götürdüm, araba sattım, ona verdim, kalkanımı siper ettim Emoş'un kurşunlarına. Emoş minnettarlığını ifade etmek için farklı açılımlara bile yolaçtı, ama asla ve asla, düşene tekme vuran kitleye dahil olmadım. Çünkü iradesi boşalmış ve savunmasız bir eve çöreklenecek kadar ADİ ve ŞEREFSİZ değilim.


Arabayı bir ağacın eteğine çektik. RadyoDA enteresandır Mehter saldırı marşı çalıyor, ortam ıssız. MustafaCIM dedi, Serkan'ın ailesine ulaşamıyorum, annesi hakkımda araştırmalar yapıyormuş, ailem ile görüşmeyi bıraktılar, serkan telefonlarıma çıkmıyor, şirket telefonumdan ulaştığımda işim çok diyor, görüşelim dediğimde ise, yeni işe girdim, dinlenik olmalıyım diyor, hatta, onu sevdiğimi söylediğimde, SESSİZ KALIYOR. Bir yandanda şirkette benimle yattığını söyleyen orospu çocukları, ve maalesef bütün yöneticiler buna inanmış, babam sarhoş, annem groki. Ne yapacağım ben dedi.

Emoş dedim, sihirli sözcüğü beyin yollarına üfledim.

AŞKINA VE BİRBİRİNİZE SAHİP ÇIKIN....

Emoş şimdi evli, aşkıyla hemde, evi işine yakın. Hafif kilo almış, çocuk düşünüyor fırsatını bulduğunda. Ve huzurlu. Her huzurlu insan gibi biskütini, kremalı bisküitiNİ indiriyor bir yandan mideye. Aileler mutlu, yakında araba taksidine girecekler. Gidecekler.......

BenDE redkit, yalnız kovboy, yoluma.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder