30 Mart 2022 Çarşamba

Z neslinden herşeyi bekle

Z Neslini alfabenin son harfi olmasindan ötürü insanlığın sonu veya en üstün insan kuşağı gibi tanımlayamayız ama birçok sürprize tanıklık edeceğimizi bilmek gerekir. Bu şifrelerin başında aidiyetsizlik geliyor. İnternet ne vaadediyordu başta, -ulaşım sınırsızlık ve entegrasyon evreni. Bu doğrultuda genlenmiş bir nesil haliyle aidiyeti pis kaka iğrenç olarak görecekti ve görüyor. Bu -kendine limit tanımama sloganı artık koca bir kütle olarak kafamıza doğru geldi. Z neslinde amca dayı teyze hala dede abi kimlikleri birer 3.şahıs tūrevi artık. Aradaki bağ koptu, ve ze nesli için artık herkes bir akraba sıfatında. Kan bağı manasız bir isim tamlaması. Z neslinin mutluluk anlayışı da tam bir pasifizm dalgası. Bizim maytaplı fişekli halaylı danslı oryantasyonumuz z için nostaljik bir filmden başka birşey değil. Z nesli için bizim standart ve altı eğlencelerimiz artık birer dev şölen. Bu kavramı yaşadıkça daha iyi göreceksiniz, anlayacaksınız. Bu anlatımımda asla size birşey öğretmeye çalışmıyorum, bir yol ayrımına dikkat çekiyorum. Yaşanılacaklara bir ipucu bırakıyorum kendimce. Ben bu bloğu da para popularite karı kaldırma vesair amaçla yazmıyorum. Ben bu bloğu benden sonraki soylar birgün keşfederek tarihte bir mihenk taşının desenleri olarak görebilir zannı ile yazıyorum ultra genleşmiş duygusal zeka sahibi olarak. Yoksa gecenin bu saatleri sevişmeye çok daha uygun bir zaman. Z dedik sevişme dedik, hadi hayırlı sabahlar kalan harflere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder