28 Temmuz 2009 Salı

Mum Işığında AYTEN

İnsanların daha gerçek hali mum ışığı halleridir. Gün ışığı aslında bir karanlık, çünkü sadece dışa, imaja yansıyor.



Ben size çok müteşekkirim Ayten. Geçmişimden cımbızın alabildiği yegane şahsiyetsiniz. Bendeki yeriniz İstanbul'un en değerli arazisi. Siz'in tabiiki çok zor bir ruhunuz vardı, çözümleyenin fişini çektiğinizi biliyorum. Ben ise kendimden şarjlı hallerimle sizi epey şaşırttım hatta taşırttığım da bakiidir. Sizinle görüşmelerimde esas amacım, o 2000'siz yıllarda, ruh olarak 80'li hatta, sizin içten olarak gülebilmenize aracılık etmekti. Ettim.



Kıymetli Ayten,



Elbette bizlere ömrünü adamış eşlerimiz var. Onların yeri ayrı, mekanları kabe. Asla o yörüngeye girmemeli, zira uzayda kaybolmakla sonuçlanır uzay mekiğimiz. Zaten siz benim, ben sizin ahlakçılığımızı biliyoruz.



Biraz sizden bahsetmek istemiştim, şu yazarlık halleriniz dikkatlerime cezbolmuştu da. Zaten sizinle klasik yuro dolar hesabı açmadık, siz de bana, ben çalışmıyordum, şimdi başladım arada, siz en son bir eğitim kurumundaydınız şimdi nerdeyseniz? bunlar mevzumuz olmadıki zaten. Zaten feyzinizdeki insanlarla yapacağınız türde ceylanlar bunlar.



Siz sözkonusu olunca benim taramalı susmuyor. Kusuruma kalmayın,



Mum ışığında çok güzelsiniz, beni çok eğlendirdiniz gülerken. Kendime güldürdünüz. Size acayip hakkım helal olsun, ayrıca babanada rahmet dilerim, mekanı cennet.



Hadi işte haberler böyle, fazla gözünü bozma gari..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder