5 Ekim 2022 Çarşamba

BİR GÜNEŞ DAHA

Aramızda 23 ağustos 1984 gününün güneşini hatırlayan var mı? Yada 14 haziran 1999'nin kini? Olmadı yakın tarih 28 temmuz 2012 ? Sanmam sanmıyorum. Çünki o günün güneşleri parladı ısıttı ve battılar. Bu girişi neden yaptığıma gelirsek, Merve Boluğurdan bahsetmek istedim nedense birdenbire. Kendisi sihirli annem dizisi ile çocuk yıldız oldu. Birkaç dizide magazinde yer aldı. Sonra peşine er kişiler takıldı. Magazinde gagazinde boy gösterdi filan. En son birkaç yerde şarkı söylemeye kalktı. Dolgun ve gülümser bir hatun olarak geçen günlerde doğanın çağrısına uyarak evlendi. Şimdilerde zamansız sevişmelerde olduğunu tahmin ediyorum. Her kadının hikayesinde derin bir hüzün kumaşının üzerine işlenmiş ışıltılar, simler, pullar ve süsler görürüm. Kendiliğinden ışıltılı. Bizler baktıkça mutlaka parıldayan bir yön görürüz o hüzün kumaşında. Bazen güneş olur gözümüzü alır. Bazen karanlıkta yolumuzu aydınlatır. Bazen içimizi ısıtır. Şimdi sonuç cümlesi ne olmalı bu anlatımın diye düşündüm ama bulamadım bir türlü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder