26 Mart 2022 Cumartesi

CANAVARA EL VERME

Günümüzde gene, yaşayan insanların en az 100 milyonu icraat olarak diğer insanların emeğine varlığına ve saflığına yönelik sahtekarlık ile hayatını kazanıyor, kazanıyor dediğime bakmayın, çalıyor. 100 milyon dedim yani 800 kişide 1 kişi. Az değil. Uyanık ve tedbirli olmanın bazen işe yaramadığını anlayan anladı. Peki ya mantar bir yaşam, yani çevresinden geçinenler? Onlar da en az 500 milyon. Maşallah. Peki ne yaparak sahtekarların girdaplarından korunabiliriz. Benim bir kaç maddem var uyguladığım. Sizlere bu tariflerimi sunmayı sünnet bilirim. 1- Yaklaşım. Karşınızdaki kişinin size ekstra ilgi sevgi iltifat göstermesi. Karşılıklar hesabını kullanın. Ne yaptım da bu alakaya mazhar oldum şeklinde. Burada kendi zekanızı keskinleştirmek faydalı formül olur. Güven duygunuz boşaltılıyor olabilir. Sonra mevcunuzu yerine koymak için uğraş dur. 2- Telefon uygulamaları. Eğer açılmayan arama, değişen telefon numarası, sıkça ulaşamama, watsapta mesajınızın okunmadığı ( aslında okunduğu halde ) durumlar bir yanık kokusudur. 3. Yahu ne gerek var uyandırmalara, neticede uyanık olun, hissiyatınızı alarma geçirin, ama ne olursa olsun, canavar bir parçanızı yiyecek, doğal seleksiyon, en fazla ben burdayım diye bağırıp çağırmayın, belki sizi farketmez, canavar olmayın yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder