3 Şubat 2022 Perşembe

Sen ne diyon Jefri

Jeff selam, bidi amca senin ekrem ziyaretinin ana hatları ve çıkarımlarını saat 23 e kadar rapor olarak istedi. Anlat bakalım. -Valla mitç ne desem nerden başlasam madı fakı bir ziyaret oldu bu ekrem ziyareti. Ben ekreme bidi amcanın bütün stratejik ortaklık vaadlerini iletmeye gittim ama ekrem paso benim hatuna yazdı, istanbuldan yemeklerden ve kendi hanımından bahsetti. Kendimi altın gününe gelmiş gibi hissettim. Ben tayyibi devirme planlarına girmek istedikçe ekrem bana habire çay kahve mokka söyleyerek konuyu dağıtıp durdu. Mobese salonu görüyor konuşmayalım dedi. Zaten orda olduğum zamanın yarısı fotoraf selfi çekmekle geçti. Heralde Ekrem geçen gün ingiliz müttefikimiz ile görüşüp zora düşünce beni aklama aleti olarak kullandı. Sonra bana ve hatuna kahce fincan seti armağan etti, bizim çocuklar araştırdı, meğersem bunları 20 liraya almış, toplam 3 dolara maletmiş bizim hatıra hediyeleri. Bir de kurukahveci mehmet efendiden 70 gram kahve paketi de verdi, toplam 4 dolara bizi paket etti. İngilize kalkan bize kahve. Ben ankaraya dönüyorum kemalle görüşüp bu ekremi şikayet edicem, tanrı amerikayı ekremden korusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder