14 Şubat 2022 Pazartesi

En Altılı Koalisyon

Chp ip saadet gelecek deva dp yani 25 11 3.5. 1. 0.5 0.03. toplamda 41.03 potansiyel oyu olan 6 parti. Dışarda bekleyen hdp 8,5 yani toplamda 49.8. hiçbir kırılma dökülme büzüşme olmaz ise. Türkiyenin siyasi kaderi matematikten geçiyor. Ben buradaki bileşenlerin birbirine bakış açılarından şüphe duyuyorum. 1<2 temel bileşeninde açıklıyorum: Chp gıcıktır saadet. Chp kuşku duyar ip. Chp düşman kardeştir deva gelecek. İp yemek ister chp. İp adam yerine koymaz deva gelecek saadet. Saadet temelden karşıdır chp. Saadet düşman komşudur ip. Saadet bana uysun ister deva gelecek. Devagelecek pay kapma derdinde chp. Devagelecek ele geçirmek ister ip. Deva gelecek huzur evine götürmek saadet. Demokrat parti resim çekilmek ister birlikte chp ip saadet devagelecek. Peki hdp? Hdp bana uymak zorunda chp ip saadet devagelecek dp. Chp ip saadet devagelecek dp ananızı avradınızı...hdp. İşte reisten bıkmış, gitmesini isteyen dua eden adak adayanların umudu olan formüllerin aslı esası bu yazımda gerçekliğe büründü. Ama farklı anlamak isteyen anlasın. Hayalleriyle mutlu olmak isteyenler okumasın bi zahmet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder