10 Aralık 2021 Cuma

YENİ NESİL PATRON PROFİLİ

Okullu patronlar ile doldu ortalık. Daha çok internet bilişim nesli olan bu kitlenin bazı zaaflarından bahsetmek istiyorum. İnsan tanıma kriterleri daha çok kendilerine sevimli gelen ve ortak dil kullanan çalışanlar. Bu çok doğal zira insan tanımak için yaşanmışlık gerek duygusal zeka gerek zorda kalmak gerek. Íş yaparken bu sürecí oyun oynayarak ve eģlenerek yapmak istiyorlar. Dolayısı ile zaman zaman ciddiyetleri fena fena tartışılıyor. En çok ta arabalarí ile ilgileniyorlar zira oyuncak kavramı bu şekilde tatmin ediliyor. Genelde dúnyayí erkenden dolaştıkları için tüm hayatını bu şehirde yaşayanlara küçúmseyerek bakma eğilimleri var. Yatırım araçları ile yani bitcoyn döviz hisse senedi forex ve para ile devamlı bir oynaşma sallaşma halindeler. İnsanları dinlemekten ziyade húkm verme davranışı ile üstüniyet sağlama peşindeliği var. Hepsinin abone olduğu bir spor gym salonu var ama yüzde 10 devamlılık ortalaması geçerli. Bu sayın genç patron kitlesi benim çalışma hayatímın son demlerine denk geldi bu sebeple radarıma girdiler. Onlara bahar kelebek nesli demek durumundayım zira mevsimler onları gerçek patron yapana dek ben kalemimi üzerilerine tutacağım. Bu niyet kimin skinde dediniz ise içinizden, siz de benim tenimde değilsiniz. Zira zaman bana mutlaka uğrar geçerken zaman zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder