1 Aralık 2021 Çarşamba

ARKTİK ÇAĞLARA GİRİŞ KİTABI

Dinliler herşeyin Allahın takdiri ile dinsizler ise doğal oluşumlar ile gerçekleştiğine inanır. Ortak yanları inanmak. Hayatım boyunca karla kaplı doğayı huzurun görseli olarak gördüm. Peki girmekte olduğumuz arktik çağ bana yaşasaydım ve görseydim huzur verecek mi? Önce sebebini sonra da tedbirlerini açıklayarak el verelim bilgi saçalım okuyan şanslı şanssızlara. Dünyanın genel sıcaklığı arttıkça arktik çağa girilir. Dengedeki ufak bir artış karşı tepkiyi tetikler ve bu tepki sanılanın 5 katı şiddetinde 100 lü seneler şeklinde sürer. Yakacak neyimiz var diye düşünmeyin burada sıcak kalmanın tek belirleyisi hareketli olmaktır. Yani insanların da dayanıklılık kazanacağı bir süre bu arktik çağ. En çok ta balık yiyeceğiz doğal olarak. Bir diğer arktik çağ gereksinimi de güneşi özleme dayanmak olacak. Demekki bizim türk kadını da rus hatun moduna girecek. Ben altgen olarak Türk kadınının dünyanın en iyi tohumuna sahip olduğuna inanıyorum. Rus hatunlar artık kocalarını Türk kadınlarına kaptıracak. Bir diğer toplumsal anomani ise artık internetten video seyredemeyeceksiniz onun yerine aile içi oyunlar, çocukların tiyatro gösterileri ve yaşlıların güneşte yattıkları günleri dinleyecek izleyecek göreceksiniz. Hayattaki en büyük eğlenceniz belki de buzlu kapınızdan bir yaşlı insan ziyaretçi gelmesi olacak. Yıkanma ihtiyacı yaklaşık yılda bir kereliğine zorumuza gidebilir, kolayımıza da. Ekonomi siyaset dolar mı? Beynimizin tavanarasında. En iyisi ne derseniz; kitap okuyacak bol vaktimiz olacak, ama okurken uyumamaya dikkat edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder