22 Haziran 2016 Çarşamba

- Mustafa Bir "Rus" Erkeği Olsaydı.....?

Hani şu tanıdığınız bildiğiniz...

Kendini türlü türlü şekillere koyarak muharrirlik yapan ve hiç kaydınıza girmeyecek meçhul hissiyatları taşıyan hayal zengini ben....,,,,,

Bir sırrımı paylaşarak başlayalım güne dedim; Hassaslık nedir biliyor musunuz? Yani biraz giydirilmiş hassaslık olan duygusallık?

Ben neden duygusal'ım biliyor musun?

Duygusallık, algılanan muhtemel acının panzehiri olan savunma duygusudur. Hava yastığıdır, süspansiyondur. Acıların paraşütü olan erken uyarı sistemidir. Yaaa.

Bu başlıkla hiç ilişkisi olmayan itiraftan sonra yıllardır kafamı karıncalayan bir travmayı size teşhiş edeceğim. Ben bir Rus erkeği olsaydım ve Türk erkeği mantalitesine sahip olsaydım, hissiyatımdan neler geçerdi?

Ulan bu bizim rus karıları dünya güzellik liginde ilk sırada ama neden biz rus erkekleri bu alanda ünvan sahibi değiliz, kompleks yapsak mı acaba?

Yahu bizim hatunlar ülkeye döviz girdisi olarak en az 5 milyar dolar sokarken, bizim milli ekonomiye katkımız neden güdük kalıyor, anlamadım gitti?

Neden yabancı erkekler bizim karılarla evlenmede bu kadar istekli de biz rus erkekleriyle evlenmede diğer ülke hatunlarından bir talep yok, reklamı iyi yapamıyor muyuz ne?

Bu hatunlar acaba beyin ( beden de olabilir ) göçünde çok hızlı hareket etti de, biz vodkanın tesiriyle geç mi kaldık desem acaba?

Bak şu halimize, bütün gün ser-sarhoş yatarken, bizim rus hatunlar vücudlarını zinde tutmak için günde 2 kere spor yapıyor, meslek ahlakımızı sorgulasak yararı olur mu?

Yada temelde düşünürsek, biz bu hatunları mutlu etmekte tembel davrandık ta, doğanın kanunu olan "mutsuz kadın arayış moduna geçer" kuralı mı işledi acaba?

Bizim karılar güzel olsun diye kominist dönemde genleriyle oynandı ise, bizim günahımız neydi de bizim genlerle oynayan olmadı, fırsat eşitsizliği mi desem?

Şu arz talep dengesine de aklım takılmıyor değil, etrafımız güzel rus kadını ile dolu idi, bizim de gözümüz gönlümüz doyunca işi tamamıyla tembelliğe döktük zamanında, yemeyenin malını mı yiyorlar ennihayetinde?

İşi ilahi kanunlarla düşünsek faydası olur belkide, kuzeyde hava soğuk, "kim uğraşacak sevişmekle" tezinden hareketle, bizim kadınlara ilahi bir güzellik verildi de, biz üremeye yönelelim, ama plan tutmadı ve rus hatunlar dünyadan talep görüyor. Bize bahşedileni; neden bütün dünya paylaşır? anlamadım gitti.

Yahu en iyisi bu işin günahını da kominist sisteme yükleyelim, zamanında bizim karıları kapitalizme salsaydık, şimdi bu dengeler çoktan oturmuş olurdu kanımca..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder