4 Haziran 2016 Cumartesi

Köpekbalığı Düşüncesi

Bodrumda sezon açıldı. Gelecek endişesi olmayanlardan mevcut bir kitle; sallama, hava atma, kameralara yapmacık tavırlar şeklinde sahile aralıklarla dizildiler. Kendilerini bu sahillerin efendisi olarak gördükleri açık. Denize girdikleri anda dalacağım. Artık mavi ile kırmızının yer değiştirme vakti. Hem bunlar daima lüks maddeler tükettikleri için etlerinin tadını merak ediyorum. Sanırım beni cezbetmek için olsa gerek; nar gibi kızarmadan denize girmiyorlar.

Bu katliamı yapmak için çok düşündüm. Zira bu toplumun sağlıklı bir yapısı olması için bu azgınların en tepede olması gerekiyor. Bunlar sınırsız tüketmeleri sayesinde alt tabakaya devamlı -daha fazla çalış daha fazla üret mesajı gönderiyorlar. Yani beni besle ki sende bir parça beslenmeye imkan bulasın. Ama nereye kadar, alt tabaka'nın ezildiğini gördükçe hayvanlığımdan utanıyorum.

Bunları mazur görmemek lazım. Zenginler ama bir insanda bir gram asalet olmaz mı? Aşağıdakilerin durumunu bir nebze akıllarına getiripte neden bu lüks hayatlarından taviz vermiyorlar. Tarih boyu ben ne krallar gördüm. Bir lokma ekmeğe muhtaç olarak ölen. Evet, Allah onları en tepeye koydu, asla ve asla sınavı geçemeyecek ve cehennemlerde yanacaklar. Ama azgınlığın bu kadar edepsizini görmedim. Bunların arsızlığı Allahı bile kararından pişman edecek kadar seviyesiz.

Aslında bunlara saldırmak diye bir görevim yok. Denizde herkese yetecek kadar yiyecek ve imkanlar var. Bizler denizde birbirimizi yiyerek yaşıyoruz. Bir denge kurulmuş öyle yada böyle. Ama bu dengeyi biz balık beynimizle bulmakta ilen, bu hayasızların dengesiz yaşamları beni çığırımdan çıkarıyor.

Bunlara merhamet edersem, gelip benim dengelerimi bile alt üst edebilecek kadar çıldırırlar. Birde ben bilindiği gibi Besin Zincirinin Tepesindeki Canlıyım. Köpekbalığı olarak denizlerde ben herkezi yerim ama kimse beni yiyemez. Ama ben ihtiyacım kadar tüketiyorum ve zevk için tüketmiyorum.

Bu görgüsüz jet sosyeteye çok haksızlık ediyor olabilirmiyim. Zira onları 24 saat boyunca evlere taşıyan medya diye bir şerefsiz var. Ama satıcımı kullanıcımı diye ayıklamaya kalkarsam bu işin içinden çıkamam.

ŞOK ŞOK ŞOK

Bodrum açıklarında görülen köpekbalığı saldırılarında Türkiyenin gelirinin % 90'ını yöneten 100 kişi yaşamını yitirdi.

....Acımız Donsuzdur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder