11 Mayıs 2016 Çarşamba

BEN SANA YAZAMAZSAM EĞER...

Kalbimde binbir gümbürdeme, çökme, yer değiştirme, deniz kaybolması, dağ batması, ve binbir içerleme ile dolu süreler alıyorum.

Ruhumu eze eze onu sindiren ve silikleştiren ruh dehlizi ramazanda kendini bulmuş, toparlamış, aşkta yıkanmış, kumda kurulanmış bir mustafa giriyor bayram ehline.

Ve ben sana yazdım bütün arab'ları, tiradları, içim oynadı kalbim dayandı sınırlarıma her harfinde sana hitabın.

Deli dumrul oldu ellerim, toprağa bandı, güneşe yandı, ve sürdü kalın mürekkebi derim üstüne.

Bana bunları yaparken -romantik adam dendi, çılgın aşık dendi, abazan avare dendi, ama ben sena yazmayı sürdürdüm. Bir tek sena.

Blair cadıları geldi, ayranos kadıları, ve mançurya ejderhaları, üstüme üstüme, derdleri sana yazmamam yada yazamamamdı, ama bandım mürekkebine ruhumu, aldım beyazını tan yerinin, sardım tütünümü sarıkağada;

Ben hep sana yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder