16 Haziran 2011 Perşembe

Özge Ulusoy'u Tanıyalım

Ben, ortalama kadın zekası ve cesaretinin, ortalama olmayan bir estetik bedene yerleştirilmesinin sonucuyum.

Kendimi en çok ailemle kahvaltı yaptığım dakikalarda iyi hissederim.

Hiçbir zaman orgazm yada birleşme denilen olgulara varamadım, bu yüzden şemalimde muzurluk göremezsiniz.

40 lı yaşlarımda sosyal statülü biri ile yani birisi ile değil, biri ile evlenerek, onun nesil misyonuna katkıda bulunacağım, istesemde istemesemde.

Erkekler bende ne mi buluyor, hımm, sanırım lisede iltifat edilince yüzü kızaran masumiyetin bana indirgenişini.

Evet, önceki hayatımda ürkek bir alageyiktim.

Erkekleri yiyen bir dişi örümcek olmak imajını taşıyamadım, piyasamı yükseltemedim.

Evet uykuyu seviyorum, orada kim ne der kim ne giyer endişelerinden uzağım.

Yani yaptığım yemek lezzetli olmaz, yiyenler hatır için yer, henüz kadınlık ve anaçlıktan uzağım, ama şansım sürüyor.

Survivorda vucudumun reyting yaptığını söyleyenlere gülerim, ben kendimi hiç bi zaman çıplak yada dişi hissetmedim, böyle görenler biraz bilinçaltıları sorunlu tipler.

Birgün gerçekten seveciğimi zannettiğim insan ile buluşmayı hayal etmiyorum, o yazgı zaten kaderim, çabalayarak ulaşamam, tanrı karşıma çıkarırsa ne ala.

Yaşamdan zevk alma güdülerini sadece aşırılıklarda arayanlar beni bulmaya çalışmasın.

Neden bu yazıyı yazma gereği hissettin mustafa?

Cennetteki 2 boyutlu hurileri sende hissettim de ondan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder