14 Mayıs 2011 Cumartesi

GEL ŞAMPİYONLUK GEL

Fenerbahçeliyim.

Fenerbahçe ile ilgili evrendeki her titreşimden bir tanesi kalbimin çarpmasıdır.

Kulağım gözüm oraya bakar.


Düşmanlarımın sayısını bilemeyecek kadar büyük bir camianın mensubuyum.

Herkes eğlenirken ben eğlenemem, ama ben eğlenirken herkez üzülür.

Ben üzülürken herkez eğlenir. Herkez üzülürken ben eğlenemem.


Ve şimdi şövalyelik zamanı, şimdi taç giyinme zamanı.

Şimdi yaradılışımın manasından birini yaşama zamanı.

Bulutların çölüme ağlama zamanı.


Kısmetse Sivas diyarında bu anı ölümsüzleştireceğim. Kısmetse kelebeklerin çuvalını açacağım. Kısmetse İstanbula dönen kelebeklerin sırtındaki kafilede uçacağım. Kısmetse, mühendis, memur, zengin, tüccar, artist, ne olursa olsun, binlerce kelebekle caddeye dalacağım. Kutsanmış bir çeşmeden kana kana birincilik şerbetini içeceğim.

Tarihe kayıt geçen o günü her titreşimde duyabiliyor, her titreşimde heyecanlarak bekliyorum. Binlerce kalbin titreşiminde olduğu gibi. Kupayı gözyaşımla sileceğim.

GEL ŞAMPİYONLUK GEL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder