23 Ağustos 2010 Pazartesi

Mailden Faceboktan Mesajdan Blogdan

Dünyalarımı verirdim, eski 70 lere, teknolojinin sadece emeklediği ve bizi boğmadığı.
Arkadaşlık ve akrabalaığın hatta sıkı durun, sevginin bizi sarmaladığı günlere...

Şimdi herkes sanala bağlamış, bişey paylaştığını sanıyor, dıtıdıt paylaştım, tıkı tık konuştum, düdü düt gönderdim,

Ananı bacını ovayım modern dünya, ananı bacını.....

İnsanlar o kadar salak ve düdülük oldu ki, artık neredeyse tellerden sevişecekler, amerikadan jorcla bile, çinden vang yu ile, 2 dakkada evlenebilecekler.

İşte vadafon reklamları işte türksel manyakları,

Adam türkseli seviyomuşta reklam filmi çekmiş gönüllü, adam vodafon için ilave elli hat almış, vay gavatlar vay, Atatürkün cumhuriyetini sattınız teknolojiye,

Ama Mustafa Demişti size, bu kadar sanala dalmayın diye, çik çıkmış gibi telefon çıkacakmış, lep top 500 liraymış, ayfon şu kadarcıkmış, abonelik çülk kadar kolaymış,

be hıyarlar, be hıyarcıklar, be merdivenden kayanlar.

Ananızdamı sanaldı, babanız sizi maille mi yolladı ulan.

Tezekler,

Allahım, bu saf patates kullarını, aynı zamanda gururlu ve Atatürkçü olduklarını zanneden sevimli gremlin kılıklı kurtçukları kurtarma misyonunu bana ver,

İnsan olduklarına inandırayım onları, yakıştırmayı yakıştırayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder