29 Ocak 2010 Cuma

MAGAZİNDEN SÜZÜLEN KADININ KRİPTOSU

Bazen ekran, bazen saman, bazen hinternet, "aç" ruhumuza salınmış kadın portreleri takılır gözüme.

Bakımlı, güzel, fit, fotojenik, 24 saat üstü eşeyli üreme düşünen, kusursuz hayaller. Sokaktakilere, otobüstekilere hiçamahiç benzemeyen, onlar insansa ben nnnnhayvanım dedirten.

Bu yazıda bu sunum kadınların "port"relerine göz olarak değil, hayaller bazında takılan ve hayranlık besleyen hemcinslerime sesleniyorum, ve yine "sesimi duyan var mı" diyorum.

Ey salak saf, önü önünde giden hayran kardeşim.

Sana bu blogda 40 saattir kadını hile hurdasını anlatıyorum. Hadi ruhunu geçtim. Bari imajına harcama kendini ey safımdaki saf...

Vay hüznüme diyeceğin karanlık hayaller, gelir su yüzüne yansır, dalasın gelir serinliğine, kadın şeytandır diyen dedene kurban olasın gelir, canın boğulmak ister kadın denilen denizde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder