11 Kasım 2009 Çarşamba

Söylem Teyze'nin mükemmellik teftişleri

Söylem Teyzenin sosyal sorumluluk bilinci ermişi olması, onu sadece eleştiren biri olması haricinde, denetleyen ve raporlayan bir görevi de beraberinde gerektirmektedir. Ama herkesin ortak söylemlerinden daha seviyeli bir araştırma ise Teyzeye yakışan bir yakışıklılıktır. Bu yağmurlu günü İstanbulu denetleyerek geçirmeyi planlar.

Raporunu dikkatlerinize sunuyorum, kendi kaleminden:

Belediye Ulaşım Müd. Dikkatine:

Minibüslerde şöförün görüş alanına plaza kızları, mini etekli veya gösterişli bayanların oturması yasaklanmalı. Şöför kişi bu durumda trafikte akrobasi yapmaya başlıyor, sağa sola kırıp, makaslar yaparak, kendini ferrarivari bir araçta, ve trafiği de Formulavari bir ortam olarak görüyor. Hemcinslerimin ruh hali ise olumsuz etkileniyor.

İstinye park İşletme yönetimi dikkatine:

İstinye park içindeki istinye pazarından tam dolmalık biber alırken, bir yangın alarmı tatbikatı için motorolamın alarmını kurmuştum ve çalmaya başladı. Kendimi dışarıya atmam yaklaşık 4 dakika sürdü. Yaşama ihtimalim sizce yüzde kaç?

Metro ulaşım daire başkanlığına:

Özürlü asansöründen faydalanan kişilerde mental özür durumu denetleniyor mu, rapor isteniyor mu. 5 liraya bir çocuk tuttum ve bu asansörü kullanmasını istedim, ve kullandı, hiçbir uyarı ile karşılaşmadı. 5 liramı nereden geri alabilirim?

Opet yön. kuruluna:

Aracıma 3 seferde 5 defa yakıt doldurursam 15 kasıma kadar geçerli olan kampanyada, 100 mil kazanacaktım. Doluya koydum olmadı, boşa koydum dolmadı. Bu kampanyanın ne kadar sürrealist olduğuna Cenap Şahabettin şehadet ederse, ben de şehadet ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder