4 Ekim 2009 Pazar

Yvonne Stratovski ile anlatılmak istenen

Dünyayı ve kütlesini zihninizde sınırlayın. Bu kütleyi sonsuz noktalardan oluşan bir kütleye dönüştürün ama matematiği işe karıştırmayın, en büyük güç olan hayal gücünüz ile. Sonra bu sınırsızlığı, noktaların oluşturduğu sonsuzun sonsuzu kombinasyonlar ile varedin, mesela başkan obamayı bir timsah avında kahve içerken, pınar altuğ ile silvestre stallon'u bir lise sırasında, padişah abdülmecid ile yazar oranpamuğu çapkınlığa çıkmışken, her hali her resmi her olan biteni her rengiyle oluşturabilirsiniz. Yani hayallerden hayal üretebilirsiniz.

Mustafa Mehir ve Yvonne Stratovski denilen sarışın, diş sevimlisi hot hatunu bile hayal edebilirsiniz. Ben ettim ki bunu yazıyorum.

Bir adada ıssız kalmışız, ada ıssız değil biz ıssız'ız yani. Yvonne saçlarını deniz suyuyla yıkıyor, ben yvonna deniz kabuklarından kolye yapıyorum, yvonne bana sesleniyor, adadan kurtulmak için yek umudu benim çünkü. Oysa ben biliyorum, yvonu bulmak için üç beş haftaya kadar buraya sahil güvenlik birimlerinin ulaşacağını. Sahil güvenlik çavuşunun bana bu güzel kız ile geçirdiğim bir ay boyunca neler yaptınız gibisinden bakacağını....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder