23 Eylül 2009 Çarşamba

Maviden daha mavi

Abartının bir ölçüsü var mı? Maviden daha mavi var mı mesel a?

Biz sevgimizi ifade etmeyi severiz. Kapalı duruşlarımız olsada. Bir kişinin ekstra hiçbir şeyi yok ise bile, onun sevme-sevilme kabiiliyetleri ile ortalamayı yakalaması bizim toplumumuz standartıdır. Bu yüzden, toplumumun dayanışma ve hoşgörüsü ile direncimiz oluşur zatti.

Pekiyi, pekiştirdiğimiz, yada arttırdığız özellikler ile ne elde ederiz. Mesela sevgilimizin gözlerinin maviden daha mavi olduğunu vurguladık, ona olan olanca sevgimizle, ve her yerde dillendirdik. Elimize ne kalır bu abartıdan?

Bayram ötesi, kafalar duman, fazla uzatmaya gitmeden, ki bu başlıkla terse düşürür beni.
Maviden daha mavi kahverengidir, kırmızıdan daha kırmızı siyahtır, sevmeden daha sevmek aldanmak ve aşktan daha büyük aşk intihardır.

Bu yazılımın yazılış sebebi ise, vapura bindim, elimde ekmek, martılara serpiyorum. Karşımda bir çift, ellerinde simit, martılarda ölümsüzleştirecekler aşklarını. Aması var. Birbirlerine olan ilgi abartı, öpmeler abartı, sarılmalar da. Var olan sevginin tezahürü abartı. Simitlerine martı gelmedi, aşk anlamsıza döndü, bir vapur yolculukları vardı, abartıda sürdü. Belkide abartılacak bir şey kalmadı, simitlerini vapurda bırakıp kayboldular. Simite baktım ve abartılmış bir aşkın sahipsiz çocuğunu gördüm.

Abartmayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder