1 Temmuz 2009 Çarşamba

KORKUNÇ BİR RÜYA

Konusu ağır olmayabilir ama zihnimin koruyucuları devre dışı olunca, yattığım yerde gördüğüm rüya beni fecii sıkıntılara soktu. Hayali bir ülkenin duyarlı vatandaşı olarak gördüm bu rüyayı.

GÜYA,

Ülke gizli bir kanser gibi iktidar savaşlarına sahne olmuş, kimin yönettiği belirsiz. Yönümü bilemiyorum, değerimi bulamıyorum, geleceğimi göremiyorum.

Sigaraya başlama yaşı 11, alkole başlama yaşı 13, fuhuşa başlama yaşı 14, bu durumda benim yaşım 130 larda, ölüm safhalarına girdiğim belli oluyor.

Her 4 kişiden biri işsiz ve niteliksiz, çalışan diğer üçlünün biri gizli işsiz, çalışan diğer 2 kişide birbirlerinin ayağını kaydırmaya çalışmaktan dolayı hissiz.

Şarkı ve şiir yazacak sanatçı, ilham gelmesini değil, telefon gelmesini bekliyor, sipariş üzerine ruhunu kiralamak derdinde, birilerinin hegemonyasına girmiş, hayat damarlarımızdan biri bakım çalışmasından dolayı kapalı.

Ülkenin basını, bol estetikli sosyete orospularının reklamını yapmaktan, feryatlara kapalı. Bakın bunlar insansa siz hayvansınız diyerek, muhabbet tellalı olmuş, zamanla kendini pazarlar olmuş.

Hiçbir cinayet aydınlatılamıyor, insanlar sır olarak kayboluyor, mezarlıklara yakın daireler ise anormal değer kazanıyor bu durumda.

Benim dahil, bütün çığlıkların sesi kısık, bağırmaya çalıştıkça ses tellerimi tükürüyorum.

Burası Michale JACKSON'ın Neverland' ımı yoksa, olmayan ülkemi,

Böyle bir ülke varmı? Eğer varsa ben uyumak istemiyorum, duruşumu bozmadan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder